EN FR NL

CC_slogan_website_MM.png

Moment Marketing

Voor wie niet vertrouwd is met de term: Moment Marketing zorgt voor de juiste boodschap op het juiste moment. Het lijkt soms wonderbaarlijk spontaan - wat kan - maar bijna altijd is een moment van impact lang vooruit gepland. Deze magie en spontaniteit houden een groot potentieel in zich.

Moment Marketing maakt gebruik van on- en offline ervaringen om mensen aan te zetten tot verbinding. We verbinden mensen met merken alsof ze als het ware samen één kamer delen.

Om succesvol te zijn moeten content en context perfect op elkaar afgestemd zijn en dat is niet zo eenvoudig als het lijkt.  

 

Hoe gaan we te werk?

 

1. We blend in so you can stand out

Wat maakt jouw merk uniek en relevant? En voor wie? Wij kruipen in de huid van je organisatie. Matchen je huidige events en communicatie met dat merk-DNA?

Met je communicatieteam definiëren we vervolgens doelstellingen. Zo komen merk, strategie en doelgroep sterker in elkaars vizier te staan.

Een soulsearching proces zonder einde? Nee hoor. Meestal heb je al een goed beeld van wie je bent en wat je wil. Wij kijken ernaar door de Moment Marketing-bril. Met een frisse, strategische blik dus.

2. Inspiratie is de vonk

Wij houden je een spiegel voor: kloppen je waarden nog steeds met waar jullie vandaag voor staan? Zien medewerkers en klanten dat ook zo? Wat is de cultuur, de interne dynamiek?

We laten teams vanuit een Moment Marketing-strategie samen tot nieuwe inzichten komen. Een memorabel moment op zichzelf, en vaak de vonk die de interne community (nieuw) vuur inblaast.

3. De reis is meer dan een tussenstop

Een event? Prima idee. Alleen mag het geen losse flodder worden. Net als Rome bouw je duurzame en waardevolle relaties namelijk niet op één dag.

Wij pakken het anders aan. We creëren een stevig onderbouwde tocht die je met de doelgroep aflegt. Intensieve en minder intensieve momenten wisselen elkaar af. Online en offline. Groot(s) of klein.

Zo blijf je een authentiek verhaal vertellen. Je event wint alleen maar in waarde. Omdat er visie achter zit. Een veel betere return on investment op vaak aanzienlijke budgetten.

4. Vertrouw op een netwerk vol expertise

Ervaren en betrouwbare experts: zij realiseren jouw campagne precies zoals die op papier staat, zodat alle verwachtingen worden ingelost. We zijn dan ook trots op ons netwerk.

Zij fungeren als verlengstuk van onze in-house teams. De automatismen tussen beide zorgen ervoor dat we op het onverwachte voorbereid zijn. Bovendien wordt elke cent en elk talent optimaal ingezet.

En jij? Jij hebt één en één enkel aanspreekpunt, dat alles voor je coördineert. Opgelost.

5. Meten is weten

ROI? Zeker. Van keywords, Google Display of Facebook ads. Maar van events? Dat hoor je niet vaak. Terwijl die toch een aardige hap uit je budget nemen.

Juist daarom pleit alles voor de Moment Marketing-totaalaanpak. Met niet alleen een event, maar contactmomenten voor, tijdens en na. En dus ook meer meetpunten. Allemaal op basis van KPI’s die we samen opstellen.

 

Onze ambassadeurs

Ze geloven in onze visie, zijn doordrongen van onze filosofie.
Ze voeden ons met hun inzichten, inhoud en inspiratie.
Ze begeleiden en steunen ons.
We kunnen ze onze fans van het eerste uur noemen.