Bij Napoleon Games gaan ze elke dag all-in. En dus is er soms nood aan een all-out event. Liefst in stijl én in lijn met de waarden die de Napoleonites met elkaar verbindt. Safe bet, met Colorclub.

Live Event / Event Styling / Event branding

Napoleon

Napoleon Games wou geen personeelsfeest. Wél een ode aan het leven en hoe ervan te genieten. Wedden dat wij er weer voor iets tussen zaten? 

Voor Napoleon Games toverde Colorclub het Epicurean concept uit de chapeau, een clubbing experience opgedragen aan die momenten van opwinding waar het in het leven om draait.

Met zo’n grote inzet speel je best op veilig. Of nog beter: op vakmanschap. Colorclub gooide hoge ogen en stuwde het toch al vrij indrukwekkende interieur van het Grand Casino in Knokke naar majestueuze hoogtes. Helemaal klaar voor een keizerlijk walking dinner.

In zo’n decor stijgen de kansen op een memorabele avond natuurlijk spectaculair. En dan moest de grootste troefkaart nog op tafel komen: een dj line-up om van te zwijmelen.

En daar, die ene dj, was dat niet collega Jaan? Goed gegokt, Napoleonites. Met eigen talent achter de draaitafels als croupier van de beats, kon het feestgedruis niet meer stuk.

Epicurean, doopten wij van Colorclub dit samenzijn. Want mensen doen voelen dat ze leven met kleine stroomstootjes van opwinding is wat de Napoleonites elke dag drijft en hoe ze zelf in hun job staan.

Op die manier brachten we een belangrijke employer value van Napoleon Games helemaal tot leven, en hielpen we die bij elke medewerker/levensgenieter verankeren. Toeval? Nee hoor. Slim ingezet op Colorclub, dat dan weer wel.

Previous
Previous

BEE Strategy

Next
Next

Rode Kruis-Vlaanderen