Solide en duurzame constructies ontwikkelen? Kolfje naar de hand van de knappe koppen bij Besix. Maar hoe zit het met de solide en duurzame banden tussen collega’s? Colorclub stak een handje toe. En dekte de tafels.
Event concept / Event branding / Employer Branding
Bouwen aan banden
En of je je collega’s leert kennen op de werf. Samen door weer, wind en pittige uitdagingen. Maar Besix heeft véél werven. En dus veel collega’s die nooit echt de kans hebben om elkaar te treffen en te leren kennen. De opdracht luidde dus: mix it up!
Daarom koos Colorclub voor eenvoud en gezelligheid. En voor de dingen die mensen al duizenden jaren graag samen doen: eten en spelen. Of hoe je ook met employer branding back to basics kan gaan. En in dit geval zelfs: back to Besix.
Om er zeker van te zijn dat niemand veilig bij de eigen werf-tribe bleef plakken, kozen we voor leuke nudging. De tafelindeling werd immers beslist op basis van muziekkeuze bij aankomst op het feest.
Michel Sardou
De liedjes waartussen men mocht kiezen? Lacs du Connemara. Champs Elysées. l’Été Indien. Alexandrie Alexandra. Kortom: Frans chanson! Want we zeiden het al: eenvoud en gezelligheid waren de ordewoorden. Ah oui.
En zeg zelf nu zelf: wat gaat er boven pastis, jeu de boules, krakend verse baguettes, een accordeonist en rode sjaaltjes? Er was zelfs een tekenaar die karikaturen schetste. Je waande je zo op Montmartre. Het mooie zomerweer deed de rest.
Een impactvol evenement start maanden voordien. Onder de noemer #buildabond trokken we dit employer branding traject op gang. Dat blijft ook de leidraad voor komende events bij Besix. Events waarop de aanwezigen elkaar al wat beter zullen kennen. Van die keer dat ze tafel en eten deelden. En samen meebrulden met Michel Sardou.